Alla inlägg under mars 2015

Av Matilda - 18 mars 2015 23:40

Hej godis!
Sitter och kollar på animal planet & väntar på att djurpolisen ska börja. Sen ska jag fortsätta kolla på Game of Thrones. Jag har börjat om från början och är bara i mitten av första avsnittet i säsong 1.
Har också börjat läsa Åttio dagar gul och den verkar vara bra faktiskt!
Nej nu ska jag fortsätta kolla på animal planet!
Vi hörs imorgon puss och kram!

Summer och Dominik kastar sig in i en halsbrytande erotisk relation med många komplicerade förvecklingar, lika oförutsägbara som spännande. Summer får chansen att uppleva och bejaka en mörk sida av sin sexualitet som hon tidigare hållit tillbaka. Men snart förstår hon att njutning också kan betyda smärta.

Av Matilda - 16 mars 2015 17:31

Hej godis!

Nu har jag blivit av med mitt jobb tyvärr så här sitter jag nu arbetslös och värdelös!

Har funderat väldigt mycket på att studera vidare så man kanske ska spåna vidare på de och se vilka möjligheter de finns.


Men medans jag funderar på de så sitter jag faktiskt och kollar på en film just nu och de är självklart en gammal klassisker nämligen Jurrasic Park the lost world!

Är de bara jag eller är de fruktansvärt kallt fortfarande?


Nej men jag ska ta och fortsätta kolla på filmen och försöka värma mig för detta är ju inte riktigt klokt! 

Vi hörs imorgon  

Puss och kram

 

Av Matilda - 13 mars 2015 00:58

Hej godis! 

Usch vad jag har svårt att sova.. Tyvärr så är de mycket som oroar mig så jag kommer inte till ro.

Blir av med jobbet nästa vecka och jag är superstressad över det för jag har inte lyckats få ett nytt jobb.

Jag har verkligen försökt att söka minst två jobb om dagen men de är svårt att söka jobben som man vill ha när dom kräver att man ska ha lång erfarenhet eller att man inte är tillräckligt utbildad.

Att sätta sig i skolbänken är förtillfället inget som är på kartan då jag ska börja på en utredning nu som börjar den 26/3. Det är en adhd utredning som jag har begärt att göra då jag känner att de är något med mig som inte stämmer, och jag är nästan 100% säker på att det är adhd.

Men vi får se! 


Tack och lov så är inte mina djur påverkade av min rubbade sömnrytm dom ligger och grisar sig nu i sina burar!  


Av Matilda - 12 mars 2015 00:12

Hej godis!
Första inlägget här på bloggplatsen & jag tror att jag kommer att trivas bra här!
Kommer skriva lite om allt möjligt här som tex min gastric bypass operation jag gjorde den 9/12-14.
Hoppas ni vill stanna här hos mig! :)
Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Matilda 25 år från Helsingborg. Bloggar om min Gastric bypassoperation & mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards