Direktlänk till inlägg 27 augusti 2015

Mer hundtankar!

Av Matilda - 27 augusti 2015 22:42

Hej godis! 

Inatt rabbla jag om mina hundtankar och jag var stormsäker på Boxer men nu har jag ändrat mig totalt! 

Jag brukar inte ändra mig såhär och jag var nästintill 100% säker på att de var en boxer jag skulle ha.

Men jag har suttit och mejlat med en uppfödare som har gett mig väldigt goda tips och råd och de är jag evigt tacksam för! 

Hon ville dock inte nämnas i bloggen så de får jag respektera.. Men hon skrev att hennes "förstagångshund" var av rasen Dansk Svensk gårdshund & jag är kär. Jag har kollat på bilder och läst lite om rasen och vad som förväntas av mig som ägare och de kunde inte stämma bättre! 

Imorgon kommer jag diskutera detta med min pappa då jag alltid diskutera och "ventilerar" med honom! 

Så vi får se vart de bär av!

Förhoppningsvis så har jag en valp lagom till nästa år! 


Pusskram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 9 november 2015 22:35

Hej godis!  Förlåt för att jag inte skrivit på ett bra tag men jag har varit upptagen med så mycket annat så jag har inte hunnit helt enkelt!  Idag 9/11-15 är de 11 månader sen jag blev opererad och jag har gått ner 67 kg och jag har gått från st...

Av Matilda - 27 augusti 2015 02:43

Hej godis!  Kan inte sova så jag sitter här och läser allt om hundrasen Boxer för jag går nämligen i hundtankar! Vill så gärna ha en liten valp och jag har all tid i världen för en ny kompis och den kommer få följa med mig på allt! Jag har tide...

Av Matilda - 14 augusti 2015 14:53


Hej godis! Nu har de gått 8 månader och 5 dagar sen min operation och jag mår toppen! Jag har gått ner 53 kg förstår ni?! Det är en hel människa som jag gått ner!  Det är galet!   En del kommer nog gå i taket nu men jag kommer ALDRIG mer bl...

Av Matilda - 10 augusti 2015 14:58

Hejsan! Tänkte att de skulle vara lite roligt att läsa lite mer random saker om mig så jag gjorde en liten lista! Enjoy   1. Vad är din bästa fysiska egenskap?  Mina ögon helt klart!   2. Om du skulle få besöka vart som helst i världen va...

Av Matilda - 8 augusti 2015 22:28


Jag kan inte sluta läsa!        En ung man hittas gående på en hög järnvägsbro en kall vinternatt i Stockholm. Han har legionärssjukan och är svårt nerkyld. På Södersjukhuset visar det sig att han är dödförklarad sedan sju år. Mannen var ett av ...

Presentation


Matilda 25 år från Helsingborg. Bloggar om min Gastric bypassoperation & mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards