Direktlänk till inlägg 16 mars 2015

Frusen

Av Matilda - 16 mars 2015 17:31

Hej godis!

Nu har jag blivit av med mitt jobb tyvärr så här sitter jag nu arbetslös och värdelös!

Har funderat väldigt mycket på att studera vidare så man kanske ska spåna vidare på de och se vilka möjligheter de finns.


Men medans jag funderar på de så sitter jag faktiskt och kollar på en film just nu och de är självklart en gammal klassisker nämligen Jurrasic Park the lost world!

Är de bara jag eller är de fruktansvärt kallt fortfarande?


Nej men jag ska ta och fortsätta kolla på filmen och försöka värma mig för detta är ju inte riktigt klokt! 

Vi hörs imorgon  

Puss och kram

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 9 november 2015 22:35

Hej godis!  Förlåt för att jag inte skrivit på ett bra tag men jag har varit upptagen med så mycket annat så jag har inte hunnit helt enkelt!  Idag 9/11-15 är de 11 månader sen jag blev opererad och jag har gått ner 67 kg och jag har gått från st...

Av Matilda - 27 augusti 2015 22:42

Hej godis!  Inatt rabbla jag om mina hundtankar och jag var stormsäker på Boxer men nu har jag ändrat mig totalt!  Jag brukar inte ändra mig såhär och jag var nästintill 100% säker på att de var en boxer jag skulle ha. Men jag har suttit och me...

Av Matilda - 27 augusti 2015 02:43

Hej godis!  Kan inte sova så jag sitter här och läser allt om hundrasen Boxer för jag går nämligen i hundtankar! Vill så gärna ha en liten valp och jag har all tid i världen för en ny kompis och den kommer få följa med mig på allt! Jag har tide...

Av Matilda - 14 augusti 2015 14:53


Hej godis! Nu har de gått 8 månader och 5 dagar sen min operation och jag mår toppen! Jag har gått ner 53 kg förstår ni?! Det är en hel människa som jag gått ner!  Det är galet!   En del kommer nog gå i taket nu men jag kommer ALDRIG mer bl...

Av Matilda - 10 augusti 2015 14:58

Hejsan! Tänkte att de skulle vara lite roligt att läsa lite mer random saker om mig så jag gjorde en liten lista! Enjoy   1. Vad är din bästa fysiska egenskap?  Mina ögon helt klart!   2. Om du skulle få besöka vart som helst i världen va...

Presentation


Matilda 25 år från Helsingborg. Bloggar om min Gastric bypassoperation & mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards