Alla inlägg under juli 2015

Av Matilda - 18 juli 2015 17:23

Hej godis! 

Sitter här och väntar på min far just nu för vi måste fylla i ett par papper.

Sen måste jag åka ut till väla och köpa en spray till min näspiercing då min speciella tvål har tagit slut + att de känns mer bekvämt med en spray.

Fick dessutom ett slag på näsan häromveckan så nu har de utvecklats en liten bubbla och ärrvävnad som ser förjävligt ut så jag måste ha lite tips och råd om hur jag får bort de.  

Lånad bild men de är så min näsa ser ut! 

Av Matilda - 14 juli 2015 15:51

Hej godis!
Åh vilket märkligt väder vi har :/
Först regnar de och blåser svinkalla vindar och sen kommer de helt plötsligt en sol som värmer upp till en 19 grader. Mitt huvud klarar inte dessa väderomslag så jag har migrän till och från hela tiden.
Just nu har vi faktiskt sol men de är inte varmt!

Tänkte berätta lite om min gårdag idag!

Jag åkte till Ystad med min mormor & gick in i deras fina kloster bla.
Mormor & jag har de som tradition att minst en gång per år så åker vi till Ystad för att gå in i klostret och gå på stan och titta i lite affärer.
Efter några timmar i Ystad så satte vi oss på tåget mot Malmö och emporia där vi va i ca en timme för att sen ta tåget hem till Helsingborg igen.
I Malmö köpte jag mig en ny väska då min gamla besluta sig för att gå i sönder :/. Men den nya jag köpte är en superfin och bekväm väska!
Den heter Dakine & yes i Love it!

Hur snygg?!

Presentation


Matilda 25 år från Helsingborg. Bloggar om min Gastric bypassoperation & mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards