Alla inlägg den 9 november 2015

Av Matilda - 9 november 2015 22:35

Hej godis! 

Förlåt för att jag inte skrivit på ett bra tag men jag har varit upptagen med så mycket annat så jag har inte hunnit helt enkelt! 

Idag 9/11-15 är de 11 månader sen jag blev opererad och jag har gått ner 67 kg och jag har gått från storlek 56 till 44.

Jag har gått från dödlig fetma till "bara" överviktig på 11 månader! 

Är långt ifrån klar men de känns bra att man kommit en bit på vägen!


Idag har jag också börjat läsa en ny bok och jag valde Barnbruden och den verkar vara väldigt bra!

Nu ska jag fortsätta läsa min bok.. Så vi hörs snart igen! 

 

Det är juni 1774 och det kungliga linjeskeppet Sofia Albertina närmar sig Sveriges kust. Ombord finns Hedvig Elisabeth Charlotta, femton år gammal och den yngsta kungliga bruden i Sveriges historia.

Den omsvärmade adelsfröken Sophie von Fersen förbannar tyst sin mor som tvingat med henne på resan. Hon vill inte passa upp på en trilskande tysk barnrumpa, i tankarna är hon på bal i prins Fredriks armar.

I Stockholm förbereder Gustav III och hans hov ett ståtligt mottagande. Förväntningarna på flickan är höga, hon ska gifta sig med kungens bror Karl och skänka landet den tronarvinge man så länge väntat på.

Och långt under slottets vackra paradvåningar vaknar Pottungen – den stumma flickan som tar hand om andras skit.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Matilda 25 år från Helsingborg. Bloggar om min Gastric bypassoperation & mycket mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards